DODATNE INFORMACIJE
info@gpoint.si
0Item(s)

V vaši košarici nimate nobenih izdelkov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Distribucija

Distribucija kakovostne računalniške in avdio-video opreme.

Našo energijo in skrb namenjamo našim poslovnim partnerjem, ki uresničujejo svoje želje in cilje z našo ponudbo strojne in programske računalniške opreme.
Kakovost in obseg sodelovanja se s časom povečuje, kar nam potrjuje, da smo oblikovali pravilno vizijo prihodnosti.
Do leta 2030 želimo postati najbolj spoštovano in zaupanja vredno podjetje za  prodajo in distribucijo računalniške opreme v širši regiji, znano po kakovosti odnosa do kupcev, ki temelji na skupni uspešnosti.

 

Registracija za poslovne uporabnike

Pridobite si dostop do trgovine!

Dobrodošli na spletnih straneh za poslovne partnerje podjetja gPoint. Dostop je omogočen le registriranim poslovnim partnerjem. Kot registrirani uporabnik boste postali uporabnik spletne trgovine za partnerje. Tako boste lahko kupovali hitreje, bili obveščeni o stanju vašega naročila in spremljali že opravljene nakupe.
če še niste registrirani kot poslovni partner, lahko vložite prijavo za registracijo, ki se nahaja na sledeči povezavi. https://www.gpoint.si/customer/account/login/.  Posredovane podatke bomo pregledali v najkrajšem možnem času in v kolikor izpolnjujete pogoje, vam bomo dodelili dostop do portala in ustrezne poslovne pogoje (rabati, cene, področje sodelovanja, ipd.), o čemer vas bomo obvestili na vaš e-mail naslov, ki ste ga navedli ob registraciji.
V kolikor z nami še nimate sklenjene pogodbe o poslovnem sodelovanju, so nakupi možni samo na podlagi predračuna (avans). V kolikor želite odloženo plačilo (po računu) pa se glede na bonitetno oceno podjetja in obseg poslovanja pripravi pogodba o sodelovanju, na podlagi katere boste lahko nakupe v spletni trgovini opravljali z odloženim plačilom.

Za dodatna vprašanja o tem, kako postati naš partner, se lahko obrnete na info@gpoint.si

 

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne gPoint.si

Poslovanje spletne prodajalne gPoint je sestavljeno v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna prodajalna gPoint je specializirana spletna prodajalna za blago s področja računalništva in računalniške opreme.

Opredelitev pojmov

•    ponudnik je Mojca Bohak, s.p., Goriška cesta 23, 3320 Velenje, Dš: SI44602049, Mš: 7029276, TRR: SI56 60000-0000627758
•    uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
•    spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne gPoint, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
•    identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
•    kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
•    bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
•    dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
•    pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
•    vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
•    način plačila in dostave
•    časovno veljavnost ponudbe
•    rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
•    pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Postopek nakupa

Za kreiranje nakupovalne košarice, se je treba v aplikaciji najprej registrirati.
Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...). V nadaljevanju se postopek naročila deli na tri dele, ki so sledeči:

NAROčILO SPREJETO

Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika www.gPoint.si.

NAROčILO POTRJENO

Ponudnik v največ 48 urah od prevzema naročila pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med uporabnikom in ponudnikom je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo o nakupu na elektronski naslov (e-mail).

NAROčILO ZAKLJUčENO IN POSLANO

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen o roku in načinu dostave. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o roku in načinu dostave, o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

NAROčILO PREKLICANO

V kolikor se kupec odloči za preklic naročila, mora to sporočiti najkasneje v roku 1 ure, prodajalec mu je v tem času dolžan preklicati naročilo.

NAROčILO ZAVRNJENO

Prodajalec se lahko iz kakršnega koli razloga odloči, da naročilo tudi zavrne, v kolikor niso bili oddani vsi podatki pri naročilu, kot jih zahteva. Prav tako se lahko odloči za zavrnitev naročila, v primeru, ko ve, da izdelek ne bo mogel dobaviti po omenjeni ceni, v kolikor se je med tem cena že spremenila ali pa je izdelek po omenjeni ceni ne dobavljiv.

Naročanje preko strani Za poslovne uporabnike
•    gPoint spodbuja poslovne uporabnike k naročanju preko spletnega sistema B2B.
•    Mojca Bohak, s.p., pogodbenim partnerjem omogoči dostop do sistema B2B.
•    Poslovni uporabnik Mojci Bohak, s.p., označi seznam oseb, ki v njegovem imenu uporabljajo B2B.
•    Poslovni uporabniki morajo na ustrezen način hraniti gesla in jih pod nobenim pogojem ne smejo posredovati tretjim osebam. V primeru odtujitve gesel si Mojca Bohak, s.p., pridržuje pravico do prekinitve poslovnega sodelovanja s poslovnim uporabnikom in povračila škode, ki je zaradi tega nastala.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 15 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe ( to je 15 dni od prejema blaga) se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Možnost vračila ne velja za programsko opremo ( če je potrošnik odprl varnostni pečat ), CD in DVD medije ( če so bili mediji že uporabljeni -posneti ), knjige in literaturo in potrošni material (tonerji, kartuše - če je bila odstranjena vakuumska embalaža). ). Podjetje pa lahko s skladom 5. Odstavkom 43d. člena ZVPot lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago, ki je namenjeno za vračilo. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (obvezno priložite številko transakcijskega računa). Vračilu priložite kopijo računa in garancijski list.

Način plačila in cene

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik ima možnost plačati naročeno blago ob dostavi.
Naročeno blago lahko plačate na naslednje načine:
•    z odkupnino Pošti Slovenije ob prevzemu, velja objavljena spletna  cena;
•    z nakazilom na račun ponudnika, ponudnik predhodno izda predračun, ki ga kupec poravna na TRR podjetja Mojca Bohak, s.p., velja objavljena spletna cena;

Odloženo plačilo, kreditni limit in zavarovanje plačila odobri direktor gPointa, Mojca Bohak, s.p., na podlagi bonitete poslovnega uporabnika, dosedanjega poslovnega sodelovanja, plana za tekoče leto, ter predloženih instrumentov zavarovanja plačila.
Mojca Bohak, s.p., v primeru odloženega plačila od kupca zahteva zavarovanje plačil z ustreznim instrumentom zavarovanja plačila (menica, bančna garancija prvovrstne banke na prvi poziv, poroštvo, hipoteka, potrjen nepreklicni dokumentarni akreditiv pri prvovrstni poslovni banki).
Naročila in njihova realizacija so kupcu vedno na voljo na spletnem naslovu ponudnika v mapi Pregled naročil, dostop do pogodbe pa je mogoč na naslovu ponudnika.
•    Cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. V kolikor je kupec registriran kot poslovni uporabnik, so cene brez DDV in je ta podatek izrecno naveden.
•    Cene veljajo v trenutku oddaje košarice za izdelke na zalogi, nimajo v naprej določene veljavnosti in veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini.
•    Cene za izdelke, ki ob naročilu niso na zalogi ali se med procesom urejanja naročila prodajo, so lahko različne od objavljene. V tem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembi cene in roku dobave s ponudbo.
•    Trudimo se, da bi vedno zagotavljali ažurne podatke, a se vendar lahko zgodi, da bi bil podatek o ceni napačen V takih primerih bo kupec predhodno obveščen o spremembi pogojev in ponudnik brez nadaljnjega sprejme odpoved naročila.
•    Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Zaključeno). Cene in ostali pogoji so fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
•    Pogodba in vsa ostala komunikacija se sklepa v slovenskem jeziku.

Plačilni pogoji

•    Poslovni uporabniki plačujejo blago po predračunu, najmanj en dan pred dobavo blaga.
•    Mojca Bohak, s.p., lahko po lastni presoji poslovnim uporabnikom odobri odlog plačila in kreditni limit.
•    V primeru odobritve kreditnega limita lahko partner naročeno blago plača z odloženim plačilom. Rok plačila je zapisan na fakturi.
•    V višino kreditnega limita se vštevajo vse neporavnane obveznosti in vsa še nedobavljena naročila poslovnega uporabnika.
•    Plačila se izvajajo z nalogom za vplačilo, ki se sklicuje na številko dokumenta, ki je osnova za plačilo.
•    V primeru nejasnosti in plačilih brez sklica si Mojca Bohak, s.p., pridržuje pravico, da najprej zapira najstarejše terjatve.
•    V primeru zamude s plačilom je Mojca Bohak, s.p., upravičena obračunati zakonske zamudne obresti.
•    Mojca Bohak, s.p., si pridržuje pravico, da v primeru zamude s plačili, prekine vse poslovne odnose s poslovnim uporabnikom.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-5 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Za vsa vaša naročila boste prejeli potrdilo z informacijo o načinu in stroških pošiljanja naročenega blaga.
•    naročila manjše vrednosti - po tarifi Pošte Slovenije oz. 5€.
•    naročila nad 300,00 EUR vrednosti - brezplačno
Strošek za odkupne pošiljke je dodatno 1,80 EUR z DDV. Za pošiljke večjih dimenzij ali večje mase, se kupec in prodajalec vsakokrat dogovorita za višino stroškov dostave.
Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku in poštnih sporočilih NAROčILO POTRJENO in NAROčILO ZAKLJUčENO IN POSLANO.

Garancija

Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga končnemu kupcu.

36 mesecev:
•    monitorji Samsung, LG, AOC, HP
•    osnovne plošče in grafične kartice MSI
•    Logitech retail
24 mesecev:
•    Logitech OEM
•    trdi diski (večina)
12 mesecev:
•    ostale komponente
•    tiskalniki, če tovarniška garancija ni drugačna
•    CD / CD RW / DVD: MSI, Teac, Plextor, NEC

Garancija ne pripada potrošnemu materialu: baterije, papir, kartuše, mediji, tonerji in podobno (razen če ni označeno drugače)
Računalniki so plombirani, stranke same vanj v garancijski dobi ne smejo posegati. Morebitne nadgradnje sistemov lahko opravijo tudi druge pooblaščene organizacije po predhodnem pisnem pooblastilu.

Pogoji za uveljavljanje garancije so:
•    da izdelek ni mehansko poškodovan
•    da v izdelek ni posegla oseba brez pooblastila
•    da je kupec ravnal skladno z navodili za uporabo
•    da je kupec uporabljal originalni potrošni material
Garancije ne priznamo v primeru:
•    da je izdelek mehansko poškodovan
•    da je okvara posledica previsoke električne napetosti
•    da je okvara posledica iztoka baterij ali višje sile
•    da je okvara povzročena med transportom po naši izročitvi
•    da je okvara povzročena z nepravilno uporabo ali malomarnim ravnanjem

V nobenem primeru ne odgovarjamo za izgubo podatkov.

Veljavnost ponudbe

Ponudba na spletu se spreminja pogosto, cene veljajo na dan izdelave ponudbe, o dobavljivosti pa ponudnik potrošnika obvesti s predračunom po elektronski pošti. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Mojca Bohak, s.p., Goriška cesta 23, 3320 Velenje, Dš: SI44602049, Mš: 7029276, TRR: SI56 60000-0000627758
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
•    jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
•    pošiljatelj mora biti jasno razviden
•    različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni udeležbe v njih.
•    željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovat

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Mojca Bohak, s.p, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Reklamacije

POSTOPEK ZA UVELJAVLJANJE REKLAMACIJE IZDELKA
Reklamacije v zvezi z ustreznostjo in količino poslanega blaga sprejemamo pisno na elektronski naslov prodajalca v 8 dneh od dobave. Izdelke, katerih nosilec garancije ni podjetje Mojca Bohak, s.p., ( vsi tiskalniki, monitorji Samsung, Sony idr)  reklamirate na naslovu, ki je naveden v garancijskem listu. Pokličite nosilca garancije in se dogovorite za način pošiljanja. Reklamacijo za artikle, katerih garancijo zagotavlja podjetje Mojca Bohak, s.p., v garancijskem roku uveljavljate na sedežu podjetja Mojca Bohak, s.p., v Velenju. Končni potrošniki imate pravico poslati blago na stroške Mojca Bohak, s.p., ki pa izključno sprejema pošiljke, poslane preko Pošte Slovenije. Vse ostale pošiljke, za katere bodo dostavne službe zahtevale odkupnino, bomo zavrnili!

Pravilni postopek vračila:
Na elektronski naslov info@gpoint.si  pošljete elektronsko sporočilo, v katerem navedete:
svoj polni naslov, kjer bo poštar sprejel vaš paket
podlago za uveljavljanje garancije (št. računa)
priložite obrazec, v katerem navedete točen opis napake

če nimate možnosti teh podatkov sporočiti elektronsko, sprejem paketa naročite na tel. št. 0590 44 340.
Obvestili bomo Pošto Slovenije in poštar bo na vašem naslovu sprejel vaš paket, ki mora biti ustrezno zavarovan pred lomom, kajti poškodb, ki nastanejo pri pošiljanju blaga podjetje Mojca Bohak, s.p., ne krije. Priložen mora biti tudi korektno izpolnjen reklamacijski zapisnik, da bomo na osnovi natančnega opisa podatkov vašo reklamacijo rešili čim hitreje. Opozorilo: pri paketih, katerih vrednost presega 420 EUR, na spremnico nujno označite dejasnko vrednost blaga!
Opozorilo: če se pri pregledu reklamiranega blaga izkaže, da ne gre za napako na blagu, pač pa težave, ki jih povzroča nepravilno delovanje programske opreme, zaprašenost računalnika ipd., vam bomo ob izdaji zaračunali poštnino v obe smeri in servisno storitev diagnosticiranja,  ki jo boste morali poštarju plačati ob povzetju.

Vračilo poškodovanih pošiljk

če je paket do kupca prišel fizično poškodovan in kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Kupec zavrne paket na naslovni pošti, kjer s poštnim delavcem izpolnita reklamacijski zapisnik, paket pa vrneta skupaj z zapisnikom na naslov ponudnika. Ponudnik in Pošta Slovenije v čim krajšem času rešita tako reklamacijo in nadomestita poslani paket.